Daar gaan we! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Eva Leurink - WaarBenJij.nu Daar gaan we! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Eva Leurink - WaarBenJij.nu

Daar gaan we!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 December 2011 | Nederland, Delft

Lieve lui,

Het inpakken zit er op, de pizza's voor onderweg zitten in de oven en mijn geliefde spoelt de laatste restjes Nederlands vuil van zich af onder de douche. Wij zijn er zo goed als klaar voor. Het volgende bericht is uit Thailand, waar we aankomen in Bangkok. Daar verblijven we een paar dagen, bezoeken de drijvende markten, de brug over rivier de Kwai en ander moois. Daarna een treinreis op weg naar Chiang Mai, vanaf waar we beginnen aan onze jungletocht en de bezoeken aan de stammen. Dan weten jullie alvast wat we de komende dagen in ons vooruitzicht hebben!

Ook namens Vikko, Erna en Samuel,
Dikke zoen en tabbee!

• 14 December 2011 - 15:56

Floris:

Goede reis!

• 14 December 2011 - 16:00

Rob:

wenst jullie allen fijne dagen, goede reis, goede gezondheid en veel plezier met z'n allen.

• 14 December 2011 - 16:07

Stefan:

Veel plezier, Eeffie!! Maak er een mooie reis van! Wie weet ben je wel op tijd terug voor een mooi concertje Mala Vita in Speakers, misschien ook niet. CIAO en X Stefan

• 14 December 2011 - 17:03

Ynte:

Allemaal een goede reis gewenst.
    Kus, Moes

• 14 December 2011 - 17:21

Lisette:

Selamat jalan voor jullie alle 4!
    En.....geniet nooit met mate (Loesje)
    Liefs, Lisette

• 14 December 2011 - 22:35

Yvonne :

wenst jullie een hele fijne tijd. Leuk dat je ons op de hoogte gaat houden Eva. Lieve groeten uit de polder!

• 15 December 2011 - 11:58

Lies:

Ik ben blij dat jullie met beide voeten op de Thailandse grond staan!