Vliegensvlug door het oerwoud - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eva Leurink - WaarBenJij.nu Vliegensvlug door het oerwoud - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eva Leurink - WaarBenJij.nu

Vliegensvlug door het oerwoud

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 December 2011 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag weer een bijzondere ervaring rijker geworden...

We hebben een jungleflight gemaakt! Dat houdt in: aan kabelbanen door het oerwoud heen slingeren en hopen dat je het overleeft.

Er waren ongeveer 30 platforms ongeveer tussen de 20 en 40 meter hoog. Vastgemaakt aan kabels en katrollen zwiep je dan tussen de bomen door als kleine mensapen. Tussendoor zijn een aantal plekken waar je moet abseilen, doodeng. Ik heb op een moment doodsangsten uitgestaan toen ik aan mijn rug vastgemaakt werd en als een vliegtuig naar de overkant moest. Trillend op mijn benen en ietwat geshockeerd kwam ik aan. Wel heel gaaf en bijzonder en zeker een aanrader!

Morgen gaan we op trektocht door de jungle en slapen bij de bergstammen. Ik ben heel benieuwd, want dit was mijn reden om naar Thailand te komen!

  • 20 December 2011 - 11:28

    Lies:

    Jullie hebben toch wel foto's van dat geslinger he? Lijkt mij ook doodeng!
    Iets anders: Kan je tegen Samuel zeggen dat ik nog geen automatische verlichting heb gezien(s avonds)? Dat had hij zo ingesteld. Ik heb dus maar een kunstkerstboompje op de tafel voor gezet, 's morgens doe ik tijdens hond uitlaten de lichtjes aan en 's avonds weer uit. Groetjes!

  • 20 December 2011 - 11:29

    Lies:

    Oh, ik ontdekte net de bijbehorende video! wel een beleving!

  • 20 December 2011 - 13:24

    Ynte:

    Wat EèèèNG, maar wel mooi om op de foto's te zien. In ieder geval NIETS voor mij. Het is maar goed dat ik dit achteraf zie en er dus ook niet live naar hoef te kijken, haha.
    Geniet nog van al het wonderschone en ik ga lekker alle foto's bekijken (en de filmpjes).

    Kus, moes

  • 20 December 2011 - 22:14

    Lisette:

    Geniet van je verhalen, foto's en....de video! Wat een ijzingwekkend gegil!
    IIEEEHHHHHH!
    Blijf genieten, dan doen wij het ook (mee) Liefs en een dikke tuut, ook voor Vikko.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Eva

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 49949

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Roadtrip Australië

18 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Ierland

15 September 2014 - 20 September 2014

Dutch Training and Exposure Program

20 Maart 2013 - 10 Juli 2013

Aziëreis

14 December 2011 - 04 Januari 2012

Thailand

07 Juli 2008 - 28 Augustus 2008

Indonesië

Landen bezocht: