Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Leurink - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Leurink - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 December 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo allen,

Bedankt voor de vele reacties! Erg leuk om van jullie te horen.

We zijn goed aangekomen. De vliegreis was pittig met weinig slaap en dat hebben we mondjesmaat kunnen bijslapen. Er is ook zo veel te zien!

We hebben een chaotische tuktuktrip meegemaakt, met zijn viertjes in een klein karretjes, volgeladen met alle backpacks en handbagage. We zijn meteen aan het Thaise bier gegaan om lekker te acclimatiseren. We hebben de vrienden van Erna ontmoet, Sytske en Elko, die hier wonen en werken. Heerlijk gegeten en een overweldigende indruk van geuren en kleuren!

De tweede dag zijn we gaan rondslenteren om Bangkok te verkennen. We hebben een boottrip gemaakt op de Chao Praya Rivier en daarna door Chinatown gewandeld. Complete chaos omdat het allemaal piepkleine steegjes zijn, maar dat maakt de Thai niet uit om daar toch doorheen te rijden met volgeladen tuktuks en knalroze taxi's.
's Avonds gezellig aan de coacktails en we hebben zelfs al gepooled! (1-0 voor de Leuren, mwoehaha!)

Vandaag naar een andere markt en Thaise dans. Vanavond de treinreis naar Chiang Mai. Ik kan in mijn Thaise Roman gaan lezen, want het hoofdstuk met de titel 'Treinreis naar Bangkok Chiang Mai' heb ik daar speciaal voor bewaard!

Moes, hele fijne verjaardag morgen! Geniet ervan, iedereen de groeten en een dikke zoen.

Tot het volgende bericht!

X

• 17 December 2011 - 08:48

Rob:

Hoi meissie,

Klinkt goed allemaal en jullie zijn er nog maar net en dan al zo actief. Het ene moment drink je hete gluh wein op de pakschuit en het volgende teken van leven komt zo'n beetje van de andere kant van de aardkloot. Het optreden van het buurtkoor Ouverture bij de oudjes was een groot succes. Volgende keer beter.
    Binnenkort plaats je zeker nog foto's van de reis? Ben benieuwd. Blijf allemaal gezond en geniet van de reis. Tot horens,
    groet, Rob

• 17 December 2011 - 14:30

Margot:

Hoi Eva,

Leuk dat je mij hebt toegevoegd aan je mailinglist. Ik geniet van je reisverslag. Wat een cultuurschok: het ene moment zit je in Delft in de kou en regen, het andere moment in thaise sferen. Morgen gaan we je moeders verjaardag vieren met een high tea(!). Vanavond vieren wij een pre-kerst. Alle kinderen aan het kerstdiner. Kerst vieren we in italie zoals je weet. Geniet met z'n allen en ik wacht weer op een verslag. Kus Margot

• 17 December 2011 - 15:10

Lies:

Ik heb jullie foto's gezien op dropbox! Eva in een blote jurk bij een grote kerstboom ;-) Wat leuk dat dat zo snel kan!

• 17 December 2011 - 17:36

Ynte:

Wat een leuk verslag. Odile is nu hier en we zitten lekker te borrelen. Morgen jarig, dus al bedankt voor jullie kusjes.
    Heb maar heel veel plzier, wij denken wel aan jullie! Veel groetjes van Odile.
    Kus,moes

• 19 December 2011 - 14:59

Ynte:

Mijn verjaardag was erg leuk. Iedereen had heerlijke dingen gemaakt . Vanavond ga ik dat met Marius nog opeten. Gaat het allemaal goed met jullie? Ik kijk alweer uit naar je volgende verslag...

Liefs en kus, moes