Vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Eva Leurink - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Eva Leurink - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eva

07 Juli 2008 | Nederland, Rotterdam

Nou, daar gaat-ie dan!
Backpack staat klaar, volgeladen met cadeautjes voor de kindertjes, een lading medicatie en een klein beetje kleding. Over een uurtje komen mijn liefhebbende ouders en schatten van broers me ophalen uit Rotterdam om me uit te zwaaien op Schiphol. Heb er superveel zin in! Nog geen kriebels, maar die komen vast nog wel!

Ik vlieg om 21:00 uur en kom om 17:00 uur lokale tijd aan. Dan vlieg ik opnieuw om 19:30 uur, en kom rond 21:30 uur aan in Makassar, Zuid-Sulawesi. Vervolgens nog een helse tocht (acht uur!!) met een taxibusje. Misschien niet helemaal handig, en het zal best zwaar worden, maar ach... Op volle kracht vooruit; ik ga d'r gewoon in één keer heen!!

Allemaal heel erg bedankt nog voor de mailtjes, belletjes, sms'jes, voicemails en digitale kaartjes met alle gelukwensingen!! Ik ga er een mooie tijd van maken! Mocht je interesse hebben: je kan je
e-mailadres opgeven zodat je een mailtje ontvangt zodra ik iets op mijn site heb gezet.


Het volgende bericht is uit Indonesië!

Tabee!

  • 07 Juli 2008 - 14:24

    Carel En Shirley:

    Lieve Eva,
    Een veilige en goede reis toegewenst. We zullen je belevenissen met veel interesse volgen en wensen jou een goede en gezonde trip toe. Veel plezier met al je nieuwe ervaringen.

  • 07 Juli 2008 - 14:26

    Max Boeckhorst:

    Gaaf dat je daar in een weeshuis gaat werken. Een goede reis (wel veel uren) en we volgen je
    Petra en Max

  • 07 Juli 2008 - 15:04

    Stefan:

    Goeie reis, Eeffie!!!!!!!
    Tot na de vakantie!!!!!

    Dikke kus, Steef

  • 07 Juli 2008 - 15:34

    Ynte:

    Het afscheid nadert, we gaan je nu wegbrengen. Geniet ontzettend van JOUW reis,
    mama

  • 07 Juli 2008 - 16:36

    Lisette & Eugene:

    Goede reis gewenst en een HELE goede tijd!!!
    Selamat jalan ja.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 49971

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Roadtrip Australië

18 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Ierland

15 September 2014 - 20 September 2014

Dutch Training and Exposure Program

20 Maart 2013 - 10 Juli 2013

Aziëreis

14 December 2011 - 04 Januari 2012

Thailand

07 Juli 2008 - 28 Augustus 2008

Indonesië

Landen bezocht: