Foto's!! - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Eva Leurink - WaarBenJij.nu Foto's!! - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Eva Leurink - WaarBenJij.nu

Foto's!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 Augustus 2008 | Indonesië, Rantepao

Nou, hèhè...
Eindelijk wat fotootjes d'r op!!

Het zijn niet de mooiste van de mooiste, maar wel een leuke snelle verzameling van alles wat ik nu nog op mijn kaartje bij me heb. Ik heb geen idee of ze bij de juiste verhaaltjes staan, maar goed... Ik ben allang blij dat het gelukt is!

Ik sta aan de vooravond van wat onze wilde karaoke nacht had moeten worden, maar grote kans dat dat allemaal niet zo swingend wordt als we dachten. Ze hebben hier alle bars gesloten omdat de Torajanen erg vervelend werden als ze hadden gedronken! Nah... Nouja, we zien het allemaal wel. Op zoek naar wat vertier, dus! Gelukkig hebben we de oh-zo-gezellige Indonesische July bij ons, dus dat wordt al per definitie hilarisch!!

Tabee!

• 01 Augustus 2008 - 10:42

Coby:

Ha Effie

Leuke en mooie foto's wat een heerlijke kinderen met die donkere kijkertjes..... jammer dat die daar zitten.
    Veel plezier bij het Karaoke, misschien wordt je wel ontdekt als het doorgaat dan.....

Groetjes en much fun

• 01 Augustus 2008 - 17:04

Max Boeckhorst:

Hoi Eva Leuke en ontroerende foto's. Bij ons roept het de herinnering op aan onze reis. Wat een leuke kinderen. Trouwens ook leuk jullie 2 in de grot. We hopen echt dat je karaoke leuk wordt en anders gewoon je eigen gekte volgen
    gr Petra en Max

• 01 Augustus 2008 - 18:42

Kathelijne:

He wat leuk dat het gelukt is met de foto's!
    Hebben we alvast een voorproefje en kunnen we ons een visueel beeld schetsen van je belevingen! Ziet er goed uit! jij gaat straks een geweldigig fotoboek in elkaar flansen als je weer thuis bent! Maar das nog even niet zover!
    Nog veel plezier in hartje Indonesie! Dag lieve snoos!!!
    Liefs Pluis!

• 01 Augustus 2008 - 19:44

Ellen:

LEUR! wat n schatjes...zit hier nu op me kamertje, morgen gaypride (hoe bedoel je tegenstellingen hahah), maar denk dat jij daar toch n stuk beter zit ondanks erbarmelijke omstandigheden en onrecht waar je over vertelde..dingen gaan bewegen waarvan je misschien dacht dat ze dat niet konden, is er iets mooiers dan dat? heel veel geluk op de rest van je reis, pas op jezelf en vind. KUS

• 02 Augustus 2008 - 09:28

Lisette & Eugene:

Hoi Eefie,
    Eindelijk kunnen we je belevenissen (want dat zijn het!) weer wat uitgebreider lezen nu we weer terug zijn van vakantie. Leuk dat we via SMSjes nog wat contact met je hadden. Snap je opmerking over de "corrupte bende" nu nog meer. Erg jammer en voor jou (en voor wie niet trouwens) waarschijnlijk heel schokkend!
    Heb ik ook veel gemerkt de 2 keer dat ik in Indonesie was. Ik denk dat Lisette S. je nog wel wat nare voorbeelden zal vertellen.
    Wist je trouwens dat opa en oma donateur waren van het
    "Het schone Streven"? Opa heeft wel contact gehad met de contactpersoon die in de buurt van Leeuwarden woonde. Heb net een lange mail van Lisette S. gelezen: ze kijkt erg uit naar je komst en wil je van alles laten zien!
    Het is bijna zover, he? Goede reis naar Jakarta en HEEL veel liefs en zoenen voor de familie daar. Denk vast dat je muziek gaat maken met hen! Je weet al dat Lisa binnenkort naar het conservatorium in Amsterdam gaat?
    Tuut, ook van Eugene, Lisette
    PS: Leuke foto's trouwens!

• 03 Augustus 2008 - 06:15

Ynte:

ha lieve schat, leuke foto's. Fijn dat het is gelukt. Ben je je al klaar aan het maken voor de reis naar Lisette? Hopelijk is de terugreis in het busje wat minder enerverend.
    Wat ik ook steeds zo leuk vind zijn de berichtjes van alle anderen,het lijkt wel een beetje of ik in je post zit te gluren, maar gelukkig is het allemaal openbaar...haha.
    Dus aan iedereen die dit leest ook de hartelijke groeten en veel genot bij het lezen van Eva's verhalen en bekijken van haar foto's.

Pluis en Tako een fijne vakantie via dit medium toegewenst! hopelijk blijven jullie een klein beetje droog in Ierland.

Nou Eef heel veel kusjes en tot in Jakarta,
    mama