Vliegveld Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eva Leurink - WaarBenJij.nu Vliegveld Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eva Leurink - WaarBenJij.nu

Vliegveld Jakarta

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eva

08 Juli 2008 | Indonesië, Batavia

Ik ben veilig aangekomen op Jakarta, na een toch wel enigszins zware tocht. Pfoei! Mijn nachtrust was zo waterdicht als een vergietje want er zat een heel schattig baby'tje naast me met een eigen willetje en achter me werd het bij vier gasten naarmate de gratis biertjes toenamen steeds gezelliger. Bij de tussenstop op Kuala Lumpur viel ik dan ook bijna om van de slaap. Nu gaat het wel weer, gelukkig.

Ben zojuist even naar buiten gelopen en heb de eerste Indonesische lucht opgesnoven. Wat een geuren! Van alles door elkaar! Lekker, hoor.. En warm! 31 Graden..

Nou, het laatste stukkie van de reis komt er aan. Over twee uur weer boarden en gaan met die banaan!

Groeten en liefs
uit Jakarta

  • 08 Juli 2008 - 12:14

    Ynte:

    Mijn hele team leeft mee. Fijn dat je er bent, ik heb, in tegenstelling tot jou, wel wat geslapen. Ik vond dat we heel gezellig, hoewel toch wat gehaast afscheid hebben genomen. Veel succes met de laatste ruk!
    Heel veel kusjes,
    mama

  • 08 Juli 2008 - 13:08

    Rob:

    Nog even doorbijten meissie en je bent op de plaats van bestemming. Achteraf verbaasden Ynte en ik ons erover dat je gisteren voordat je in het vliegtuig stapte nog even een bord spare ribs bestelde. (en het grootste deel nog naar binnen werkte)
    Wat gaat de tijd dan snel, he. Ineens was je, met een omweggetje achter de douane. Ynte en ik zijn in de stromende regen naar huis gereden. Dat is wel even andere koek dan waar jij nu bent.
    Heb je al rupiah's kunnen wisselen? Hou je taai en tot horens.
    groet en kus, Rob

  • 08 Juli 2008 - 13:55

    Bini:

    8 juli
    Net je stukje uit Jakarta gelezen.
    Wat een reis hè?
    De moete waard hoor..., maar dat gevoel komt later! Echt.
    Goeie start in dat prachtige land, veel lieve mensen om je heen en een leerzame tijd.
    Zorg goed voor jezelf.
    Ik ga je volgen.

    Bini

  • 08 Juli 2008 - 17:02

    Gilbert:

    Ik ken de situatie. Wanneer ik dit schrijf ben je al bezig met je zware 8 uur lang overland tocht. Als je aankomt op jouw bestemming ben je volledig gemasseerd van hoofd tot teen. Wat wil je nog meer.
    Geniet er van.
    31 graden, dat is erg warm!

  • 08 Juli 2008 - 17:25

    Lisette & Eugene:

    Hoi Eefie!!!
    Ook ik herken de situatie (zie Gilbert) en de sensatie van de geuren, de warmte, het "andere" maar toch ook "bekende".
    Sterkte nog met de rest van de reis en met het acclimatiseren.....

  • 08 Juli 2008 - 19:04

    Floris & Nienke:

    (schoon)Zusje!
    De kop is er af... We hopen dat je van de 8-urige tocht met de auto hebt genoten? Hele dikke zoen van ons! Missen je nu al!

  • 09 Juli 2008 - 08:13

    Cootje:

    Ha Efiepoeh....
    Heb net je stukje gelezen.
    Wat een vliegreis heb je achter je kiezen, maar wel heeeeeel gezellig met zo'n baby naast je. Ik hoop dat je erg voorzichtig bent vooral veel geniet en opneemt in je breintje. Ik ben heeeeel benieud hoe het je vergaat in het kinderteheuis neem veel foto's zodat wij allemaal kunnen meegnieten. Je weet misschien dat Robin's biologische broertje en zusje hier zijn. Ze zijn net terug van een trip Parijs en wij gaan zometeen naar het Zuiderzeemuseum...Zij gaan vrijdag as alweer weg, is wat anders dan 7 weken hè...
    Groetjes en geniet
    Cootje

  • 09 Juli 2008 - 08:37

    Carel En Shirley:

    Fijn te horen dat je veilig in Jakarta bent aangekomen. We zullen je ervaringen met grote belangstelling volgen. Probeer na iedere maaltijd een flesje coca cola te drinken, dat zuivert de maag! Onze ervaring is dat we geen last hebben gehad van diahree.Veel liefs!

  • 09 Juli 2008 - 20:01

    Gijs:

    Fijn om te horen dat je goed aangekomen aan! Klaar voor je avontuur ;) Je hebt wel rampenweer achtergelaten hiero.. Gelukkig ben ik zelf ook bijna weg.. xx

  • 09 Juli 2008 - 20:38

    Ynte:

    heb je net aan de telefoon gehad. goed om even je stem te horen en blij dat je het zo naar je zin hebt. je hebt zelfs al weer nieuwe woordjes erbij geleerd, dus die cursus is zeker niet voor niks geweest. lieverd, we kijken uit naar het volgende berichtje zodra je naar het dorp kan gaan. bel wanner je daar behoefte aan hebt maar lekker collect,dat gaat heel prima zo.
    heel veel liefs en kusjes, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 49897

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Roadtrip Australië

18 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Ierland

15 September 2014 - 20 September 2014

Dutch Training and Exposure Program

20 Maart 2013 - 10 Juli 2013

Aziëreis

14 December 2011 - 04 Januari 2012

Thailand

07 Juli 2008 - 28 Augustus 2008

Indonesië

Landen bezocht: